Medlemsservice

HVORFOR KAN JEG IKKE NEDGRADERE MEDLEMSKAPET MITT FRA DAGENS DATO?

Nedgraderingen av medlemskapet ditt vil tre i kraft etter kommende månedsskifte. Her gjelder samme regler som ved oppsigelse.

HVORDAN FÅR JEG NYTT MEDLEMSKORT?

Besøk ditt Family-senter i bemannet åpningstid for å få nytt medlemskort, se åpningstidene for ditt senter her: 
https://fsc.no/treningssenter

Husk at du har digitalt medlemskort i Family-appen.

DITT DIGITALE MEDLEMSKORT

For å få tilgang til ditt Family-senter laster du enkelt ned Family-appen og logg inn med e-post, passordet ditt oppdretter du ved å trykke “glemt passord”. 
Trykk på inngang for å låse opp døren. Du kan også booke gruppetimer i appen, eller bestille online PT.

Hei,
finner du ikke det du leter etter?
Send oss en melding så kontakter vi deg!

Klikk her for å sende melding