Mitt medlemskap

Du finner informasjon om ditt medlemskap på min side. Her vil du kunne oppdatere informasjon og administrere ditt medlemskap.

Logg inn på min side her.

ENDRE MITT MEDLEMSKAP

Du kan endre ditt medlemskap på "min side". Dersom endringene ikke er tilgjengelig hos deg, kontakt ditt Family senter så hjelper de deg.

RABATTAVTALER

Studenter og seniorer får fra 10 % rabatt på medlemskap.

Vi har også bedrifts-rabatter, men disse varierer fra bedrift til bedrift.

BEDRIFTS MEDLEMSKAP

Ta kontakt for en bedriftsavtale - vi lover deg ansatte med fornyet energi til både arbeidet og hverdagen.

Kontakt oss på tlf: 53006800
E-post: bedrift@fsc.no

Les mer her: https://fsc.no/bedriftsavtale

JEG HAR BESTILT ENDRING AV MITT MEDLEMSKAP, MEN DET HAR IKKE BLITT ENDRET ENDA

I perioder vil det kunne være behandlingstid på endringer som må gjennomføres manuelt. Du vil bli oppdatert når endringen er gjennomført og endringen vil gjelde fra dagen bestillingen er sendt.

HVORFOR KAN JEG IKKE NEDGRADERE MEDLEMSKAPET MITT FRA DAGENS DATO?

Nedgraderingen av medlemskapet ditt vil tre i kraft etter kommende månedsskifte. Her gjelder samme regler som ved oppsigelse. Les alle vilkår her: Medlems-vilkår.

HVORDAN FÅR JEG NYTT MEDLEMSKORT?

Besøk ditt Family-senter i betjent åpningstid for å få nytt medlemskort. Du kan finne betjente tider for ditt senter her.

Husk at du har digitalt medlemskort i Family-appen.
Last ned appen her.

DIGITALT MEDLEMSKORT

For å få tilgang til ditt Family-senter laster du enkelt ned Family-appen og logger inn med e-post og passord. Trykk glemt passord for å opprette nytt dersom du ikke har / eller har glemt ditt passord.

Appen bruker du til å låse opp døren, booke gruppetimer, bestille PT og administrere ditt medlemskap.

KAN JEG LÅNE BORT MEDLEMSKORTET ELLER INNLOGGINGEN MIN TIL EN VENN?

Medlemskapet ditt er personlig og kan ikke overdras eller lånes bort til andre. Overtredelse av dette punktet anses som vesentlig mislighold av kontrakten og medfører en plikt for medlemmet til å betale et gebyr til Family Sports Club tilsvarende 6 måneders medlemsavgift.

MITT VENNEMEDLEMSKAP HAR UTLØPT, HVA GJØR JEG?

Ta kontakt med din Family-venn for å tegne nytt medlemskap. Dersom vennen din ikke lengre jobber i Family, vil du ikke kunne benytte deg av denne typen medlemskap lengre.

MIN STUDENTRABATT HAR UTLØPT, HVA GJØR JEG?

Ta kontakt med ditt Family-senter i bemannet åpningstid, finn ditt senter her: https://fsc.no/treningssenter

KAN JEG TA MED EN VENN PÅ TRENING?

Vennen din kan trene hos Family, da kjøper hen enkelt drop-in i appen eller på vårt “Servicepunkt” inne på senteret i bemannet åpningstid.

HVOR LANG BINDINGSTID HAR JEG?

Du finner informasjon om bindingstiden på ditt medlemskap i medlems-kontrakten. Trenger du hjelp til å finne det ut, ta kontakt med ditt senter.

KAN JEG OVERFØRE MEDLEMSKAPET MITT TIL EN ANNEN?

Medlemskapet er personlig og kan ikke overdras til andre. Medlemmet kan ikke gi andre tilgang til senter uten avtale med senteret.

REGLER OG VILKÅR

Du finner alle våre medlemsvilkår her.

VERV EN VENN

Inviter vennen din med på ditt Family-senter, om de blir medlem får du 1 måned gratis trening. Gjelder ved 12 måneders bindingstid hos vennen som verves.

FRYS MEDLEMSKAP

Midlertidig avbrudd i forbindelse med ferie kan kun benyttes i de tilfeller der medlemmet har kjøpt tilleggsproduktet; Frys Forsikring.

Frys Forsikring gir rett til frys i angitte antall måneder, og forplikter medlemmet til å betale 12 måneders Frys Forsikring til angitt pris. Frys Forsikring har 12 måneders bindingstid uavhengig av bindingstiden på medlemskapet, og kan inngås når medlemskapet inngås eller på et senere tidspunkt.

Ved frys av medlemskap for medlemmer som har Familiemedlemskap fryses hele medlemskapet for samtlige medlemmer som inngår i medlemskapet.

Les våre vilkår her.

HVA ER ÅRLIG ADMINISTRASJONSTILLEGG?

FSC har i likhet med mange andre kjeder og sentere et administrasjonstillegg.

FSC ønsker å tilrettelegge for at våre medlemmer skal få trene når det passer dem best. Senteret er langtidsåpent, som igjen innebærer at senteret står ubemannet store deler av døgnet. Dette krever teknologi, kontinuerlig vedlikehold av dette, samt ekstra renhold. 

Som et ledd i våre sikkerhetsrutiner er det i tillegg installert overvåkningsutstyr (dette er godkjent av datatilsynet med tanke på personvern). I tillegg utføres kontrollrunder av vekterselskap etter bestilling fra oss. Dette for å ivareta sikkerheten til deg som medlem i størst mulig grad. 

Vi er også pålagt strenge kostnadsdrivende rutiner vedrørende smittevern. Vi har derfor måtte oppgradere vårt adgangssystem til å blant annet kunne regulere hvor mange som til enhver tid er på senteret, og har innført omfattende hygienetiltak iht vår egen bransjestandard, etter anbefalinger fra FHI. Også dette for å ivareta din sikkerhet.

For å kunne opprettholde disse nødvendige tiltakene innførte vi i 2019 et årlig administrasjonstillegg på våre nye medlemskap. Per nå er dette på kr 299,-, og er regulert i avtalen.

Administrasjonstillegget gjelder alle medlemmer, og går utelukkende til nevnte tiltak.

Hei,
finner du ikke det du leter etter?
Send oss en melding så kontakter vi deg!

Klikk her for å sende melding