Mitt medlemskap

Du finner informasjon om ditt medlemskap på min side. Her vil du kunne oppdatere personlig informasjon, endre betalingskort etc.

Logg inn på min side her.

ENDRE MITT MEDLEMSKAP

For å gjøre endringer på ditt medlemskap, kontakt ditt treningssenter så hjelper de deg.

RABATTAVTALER

Studenter og seniorer får fra 10 % rabatt på medlemskap.

Vi har også bedrifts-rabatter, men disse varierer fra bedrift til bedrift.

BEDRIFTS MEDLEMSKAP

Ta kontakt for en bedriftsavtale - vi lover deg ansatte med fornyet energi til både arbeidet og hverdagen.

Kontakt oss på tlf: 93400177
E-post: bedrift@fsc.no

Les mer her: https://fsc.no/bedriftsavtale

JEG HAR BESTILT ENDRING AV MITT MEDLEMSKAP, MEN DET HAR IKKE BLITT ENDRET ENDA

I perioder vil det kunne være behandlingstid på endringer som må gjennomføres manuelt. Du vil bli oppdatert når endringen er gjennomført og endringen vil gjelde fra dagen bestillingen er sendt.

HVORFOR KAN JEG IKKE NEDGRADERE MEDLEMSKAPET MITT FRA DAGENS DATO?

Nedgraderingen av medlemskapet ditt vil tre i kraft etter kommende månedsskifte. Her gjelder samme regler som ved oppsigelse. Les alle vilkår her: Medlems-vilkår.

HVORDAN FÅR JEG NYTT MEDLEMSKORT?

Besøk ditt treningssenter i betjent åpningstid for å få nytt medlemskort. Du kan finne betjente tider for ditt senter her.

Husk at du har digitalt medlemskort i appen.
Last ned Family-appen her.
Last ned aktiv Aktiv365-appen her.
Last ned aktiv Aktiv Trening-appen her.

DIGITALT MEDLEMSKORT

For å få tilgang til ditt treningssenter laster du enkelt ned appen her Family, Aktiv365 eller Aktiv Trening og så logger inn med e-post og passord. Trykk glemt passord for å opprette nytt dersom du ikke har / eller har glemt ditt passord.

Appen bruker du til å låse opp døren, booke gruppetimer, bestille PT og administrere ditt medlemskap.

KAN JEG LÅNE BORT MEDLEMSKORTET ELLER INNLOGGINGEN MIN TIL EN VENN?

Medlemskapet ditt er personlig og kan ikke overdras eller lånes bort til andre. Overtredelse av dette punktet anses som vesentlig mislighold av kontrakten og medfører en plikt for medlemmet til å betale et gebyr tilsvarende 6 måneders medlemsavgift.

MITT VENNEMEDLEMSKAP HAR UTLØPT, HVA GJØR JEG?

Ta kontakt med din venn for å tegne nytt medlemskap. Dersom vennen din ikke lengre jobber i Family / Aktiv365 / Aktiv Trening, vil du ikke kunne benytte deg av denne typen medlemskap lengre.

MIN STUDENTRABATT HAR UTLØPT, HVA GJØR JEG?

Ta kontakt med ditt treningssenter i bemannet åpningstid, finn ditt senter her: https://fsc.no/treningssenter

KAN JEG TA MED EN VENN PÅ TRENING?

Vennen din kan trene hos oss, da kjøper hen enkelt drop-in i appen eller på vårt “Servicepunkt” inne på senteret i bemannet åpningstid.

HVOR LANG BINDINGSTID HAR JEG?

Du finner informasjon om bindingstiden på ditt medlemskap i medlems-kontrakten. Trenger du hjelp til å finne det ut, ta kontakt med ditt senter.

KAN JEG OVERFØRE MEDLEMSKAPET MITT TIL EN ANNEN?

Medlemskapet er personlig og kan ikke overdras til andre. Medlemmet kan ikke gi andre tilgang til senter uten avtale med senteret.

REGLER OG VILKÅR

Du finner alle våre medlemsvilkår her.

VERV EN VENN

Inviter vennen din med på ditt treningssenter, om de blir medlem får du 1 måned gratis trening.

FRYS MEDLEMSKAP

Frys grunnet helsemessige årsaker, utstasjonering i jobb, studier i utlandet o.l., er gratis ved fremvisning av dokumentasjon. Dersom du ikke har dokumentasjon, kan du sende e-post til ditt senter med ønske om frys.

Ved frys av medlemskap for medlemmer som har Familiemedlemskap fryses hele medlemskapet for samtlige medlemmer som inngår i medlemskapet.

Les våre vilkår her.

HVA ER ÅRLIG ADMINISTRASJONSKOSTNAD?

Vi har i likhet med mange andre kjeder og sentere et årlig administrasjonskostnad.

Vi ønsker å tilrettelegge for at våre medlemmer skal få trene når det passer dem best. Senteret er langtidsåpent, som igjen innebærer at senteret står ubemannet store deler av døgnet. Dette krever teknologi, kontinuerlig vedlikehold av dette, samt ekstra renhold. 

Som et ledd i våre sikkerhetsrutiner er det i tillegg installert overvåkningsutstyr (dette er godkjent av datatilsynet med tanke på personvern). I tillegg utføres kontrollrunder av vekterselskap etter bestilling fra oss. Dette for å ivareta sikkerheten til deg som medlem i størst mulig grad. 

Årlig administrasjonskostnad gjelder alle medlemmer, og går utelukkende til nevnte tiltak.