Vi tilbyr Frisk Helsemedlemskap

Helseavtale for deg som medlem

Frisk Helsemedlemskap (heretter Frisk) tilbyr helsetjenester til deg som medlem hele døgnet uansett hvor du er i verden! Disse tjenestene inkluderer videokonsultasjon med allmennlege, tekst-basert reseptfornyelse, videokonsultasjon med psykolog og medisinsk sykepleierrådgivning over telefon 24/7.

Avtalen omfatter følgende:

  • Videokonsultasjon med allmennlege (dekker også barn under 16 år)
  • Tekst-basert reseptfornyelse
  • 8 Videokonsultasjoner med psykolog
  • Medisinsk sykepleierrådgivning over telefon 24/7

Du kan som medlem kjøpe Frisk produktet uavhengig av hvilket medlemskap du har i dag! Vi tilbyr 2 måneder gratis prøveperiode av Frisk, få tilbudet her!

Helsetjenestene i Frisk leveres av vår underleverandør Digital Medical Supply Norway AS (heretter "Kry"). Medlemmene henvender seg til kjeden for henvendelser om medlemskap og betaling.

KRYs team av erfarne leger og helsepersonell hjelper deg med dine ulike medisinske behov døgnet rundt, syv dager i uken. Du kan nå enkelt få en konsultasjon via video eller chat, og de kan gi deg råd, foreskrive medisiner og henvise deg videre ved behov.

Helsetjenestene formidles til medlemmene via Kry-appen via web eller mobil ("Applikasjonen"). Alle bestillinger av Helsetjenester må gjøres via Applikasjonen. I det tilfelle medlemmet blir henvist fra en videolege til videre undersøkelse og/eller behandling, er medlemmet selv ansvarlig for å dekke kostnaden utover det som omfattes av avtalen.

Slik registerer du deg i Kry-appen:

Kry kontaktes i de tilfeller medlemmet har tekniske problemer i Applikasjonen eller ved medisinske spørsmål til Helsetjenestene. Kontakt Kry-support på:

  • Telefon (+47) 23 65 34 30 alle hverdager 8.00 - 16.00
  • E-post: support@kry.no

Behandlingssted Helsetjenestene som leveres av Kry er digitale, og medlemmene har tilgang til tjenesten uavhengig av lokasjon. Les alle vilkår her!