Oppdatering av app

For de som ikke oppdaterer til ny app så vil nåværende versjon fortsette å fungere som i dag for da aller fleste, men de med nyeste versjon av Android-telefoner/operativsystem MÅ oppdatere til ny app, om disse skal kunne benytte denne til innpassering fom mai.

1. Slik logger du inn i vår nye app

Family-appen oppdateres automatisk på din telefon, så lenge du har denne funksjonen på. Dersom du ikke har den nyeste appen, kan du også søke frem appen i App store / Play store, og oppdatere den derfra (alternativt kan du slette appen og laste på ned på nytt).

Du vil måtte logge inn på nytt i appen. Dersom du ikke husker passordet ditt, må du trykke "Glemt passord". Da får du muligheten til å lage et nytt passord. Dersom du ikke husker e-posten du er registrert med, kan du prøve å gå til Min side og se om innloggingen din er lagret der. Dersom du trenger hjelp - kontakt ditt senter.

2. Slik åpner du dører og bruker bookingstasjon til gruppetimer

Du åpner dører og bruker bookingstasjon på ditt Family-senter gjennom din smarttelefon (bluetooth og stedsgjenkjennelse må være aktivert på din tlf). Du vil få valget mellom tilgjengelige dører/stasjoner i nærheten. Velg ønsket dør/stasjon og trykk "Aktivere".

3. Slik booker du gruppetimer

Du booker enkelt gruppetimer i appen ved å velge ett eller flere sentre. Trykk på ønsket dato, og velg den aktuelle timen. Du kan nå booke timen så lenge det er plass, dersom det er venteliste kan du sette deg på den.

Ønsker du å avbooke en time? Da går du på "Mine Bookinger", og får opp en liste av kommende timer du har meldt deg på. Trykke på den aktuelle timen og velg "Avbook". Du kan senest avbooke deg 2 timer før timen.

4. Slik bruker du din "Profil"

Under din "profil" kan du se treningsstatistikk, oversikt over dine abonnementer og verdikort. Du kan endre dine personlige opplysninger, inkludert passord.

Jeg vil være med