Family Magasinet

Informasjon om medlemskapet ditt mens senteret er stengt.

Vi fryser automatisk medlemskapet ditt i perioder hvor vi er pålagt å holde stengt. Du behøver ikke å foreta deg noe - vi ordner dette for deg.

Betalingen din justeres automatisk slik at du ikke betaler for perioden senteret er stengt. Hvis en faktura allerede er sendt deg for en periode vi holder stengt betyr dette at vi ikke rakk å justere før den ble sendt ut. Betal denne som normalt, så justeres den automatisk på neste måned!

Faktura/trekk for februar ble sendt til NETS i midten av januar, så februartrekket er ikke justert for uka med stengt i januar. Dette vil bli justert på mars-fakturaen din.

I tråd med myndighetenes pålegg har Family midlertidig stengt senteret for å begrense smittespredning. Vi beklager på det sterkeste de ulempene dette medfører for deg som medlem, samtidig håper vi på forståelse for dette i den vanskelige situasjonen hele bransjen og landet befinner seg i for øyeblikket.

Hold deg frisk og i aktivitet ❤️

Vi vet hvor viktig fysisk trening er – og kanskje spesielt nå! Vi presenterer hver eneste dag forslag til aktiviteter og treningsøkter du kan gjøre hjemme eller ute så lenge senteret må holde stengt. Følg oss på Instagram og Facebook for daglig inspirasjon og treningsforslag:

Alle vi som jobber på Family gleder oss til å møte deg igjen om ikke lenge.

*Om man velger å si opp medlemskap i perioden vi er stengt gjelder våre ordinære medlemsvilkår på en mnd. betalende oppsigelsestid.