INFORMASJON OM STENGT SENTER

Kjære Family-medlem,

Som følge av pålegg fra Ålesund Kommune vil Family-senteret ditt dessverre være stengt til og med 13.april. Vi håper du fortsetter å holde deg aktiv i denne perioden, og tar vare på helsa di!

Vi vil takke deg som medlem for at du er med på å skape trygg trening, holder avstand og vasker utstyret etter deg. Våre ansatte fortsetter å utøve gode hygiene tiltak, og vi har stort fokus på smittevern på senteret.

Family-senteret ditt vil åpne så snart tiltakene når sin effekt, og restriksjonene lettes. Vi håper vi får åpne 14 april, og vi gleder oss til å se deg på trening.

Hva skjer med mitt månedstrekk når senteret er stengt?

Du vil bli kompensert når vi vet varigheten av nedstengingen. Inntil videre vil ditt månedstrekk gå som normalt. Ditt månedstrekk for trening i april er allerede sendt, men du vil bli kompensert når vi har mer informasjon.

Vi er avhengig av medlemsinntekten for å betjene våre kostnader. Å drive treningssenter er kostbart, lønnsomheten er lav og vi er mer sårbare nå enn noen gang for redusert inntekt.

Takk for din tålmodighet i en krevende og uforutsigbar tid.

Kan jeg trene med Personlig Trener?

Ja, individuell trening med personlig trener er lov. Din personlige trener vil ta kontakt med deg. Det er også mulig å booke tid for konsultasjon.

Bli med på TRENING UTENDØRS! 

Vi flytter mange av våre timer ut og setter opp en variert timeplan basert på etterspørsel. Følg med på våre lokale sider på Facebook og Instagram for mer info. Timene legges ut for booking i app fortløpende.

Bli med på ONLINE TRENING! 

Vi gir deg også 60 dager gratis digital trening i samarbeid med verdens største leverandør av gruppetimer: Les Mills!

Når du har fullført 60 dager med gratis trening kan du fortsette å trene digitalt til rabattert pris gjennom Family for 9,95 Euro i måneden. Dersom du ikke ønsker å fortsette å trene digitalt med Les Mills kan du enkelt avslutte abonnementet ditt. 

Vi gleder oss til å snart se deg på trening!